Cvičení a strava podle Jennifer Lopez: jak se dopracovala ke slavnému zadečku?

 

jennifer lopez cover shot

Cvičení Jennifer Lopez

Trénink Jennifer Lopez obsahuje dřepy a výpady, které ji pomáhají vypracovat proslulé pozadí. Už deset let J. Lo cvičí s fitness trenérem celebrit, Gunnarem Petersonem, který se proslavil trénováním Kim Kardashian. V poslední době se také začal věnovat Metodě Tracy Anderson, která je populární kvůli Gweneth Paltrow a Madonně.

Gunnar Peterson jako trenér Jennifer Lopez

gunnar peterson celebrity trainer 300x203

Jennifer Lopez cvičí s Gunnarem 4 – 5x týdně, přičemž se zaměřuje na kruhový trénink, kde střídá kardio, posilování a plyometrický trénink. Když je na cestách, Jennifer dává přednost metodě Tracy Anderson.

Posilování je důležité, protože tvaruje a tónuje vaše tělo. Gunnar Peterson prohlásil, že pokud chcete vyrýsovat zadek, také ho vytónovat a zpevnit, nejdůležitější jsou dřepy a výpady. A samozřejmě je cvičte se závažím.

Jennifer Lopez o tělesném vzhledu

C:\Users\Slavek\Desktop\V.I.P\Jennifer Lopez Workout & Diet How She Got Her Famous Backside\Jennifer-Lopez-Legs-200x300.jpg

Jennifer ráda posiluje a o svém cvičení tvrdí, že není o štíhlosti. Říká: „To by nefungovalo. Mám zadek, prsa a ženské křivky. V žádném případě nechci mít nejmenší konfekční velikost. Nesnáším, když se podívám do časopisu a tam vidím dívku, která je příliš vyhublá a ještě k tomu vypadá nešťastně. Jako kdyby potřebovala někoho, kdo by jí dal dobré jídlo. Jsou dívky, které jsou přirozeně štíhlé a vypadají skvěle, ale někdy se to dostává do bodu, kde modelky na přehlídkových molech kolabují, a to díky tomu, že chtějí být hubené. To je přeci šílené.“

Trénikový plán na celý týden podle Jennifer Lopez

Pondělí – nohy, biceps, záda a břicho

J. Lo používá pro většinu následujících cviků 2,5 – 5 kg závaží a její trenér tvrdí, že dává přednost složeným cvikům, jako třeba výpady do stran s otočením a přitom Jennifer drží 2,5 – 5 kg závaží v každé ruce. Udělá dřep, pak zvednutím pravé nohy výpad do strany a přitom zvedá činky nad hlavu. Pak se vrátí do původní pozice a to samé zopakuje na druhou stranu.

Co se týče kruhového tréninku, cvičte, jak vás to baví.

Gunnar Peterson říká:

Baví mě spousta různých cviků. Dělám série „back to back“ spolu s intenzivním kardiem, takže do tréninku zapojuji všechno přes veslování přes stair climber (chození po schodech na stroji) až k běhacímu pásu.

Úterý Prsa, ramena, ruce a břicho

Středa Nohy, biceps, záda a břicho

Podle Petersona je dobré se zaměřit na kardio, při kterém zapojujete celé tělo, abyste využili více svalů a tím spálili více kalorií v kratším čase. Zkuste třeba veslování, je to nenáročné na klouby a zapojuje každý sval.

Čtvrtek – Prsa, ramena, paže a břicho

PátekNohy, biceps, záda a břicho

Měli byste procvičit hýždě z různých úhlů a to tak, že budete střídat druhy dřepů, které děláte. Kathy Kaehler, která také trénovala Jennifer, prohlásila:

Čím víc svalů zapojíte z různých úhlů, tím lépe. Kardio je nutností, cvičte ho kdekoli v rozmezí od 20 minut až do 60 minut. Střídejte ho a dělejte různé typy, například elliptical, kolo, běžící pás či více výbošných pohyby jako je sprint, schody nebo plyometrické cvičení, které zvýšuje srdeční tep a vyžaduje sílu.

Strava podle Jennifer Lopez

C:\Users\Slavek\Desktop\V.I.P\Jennifer Lopez Workout & Diet How She Got Her Famous Backside\238x300xJennifer-Lopez-workout-body-238x300.jpg.pagespeed.ic.G7ImJwNpzg.jpg

Při dietě Jenn jde hlavně o kontrolu velikosti porcí. Vyzkoušela spoustu různých diet, jako třeba Dukanovu dietu, kterou proslavila Kate Middleton, ale Jenn zjistila, že klíčem je uhlídat si velikost porce. Jí šest menších jídel za den a má asistenta, který ji nosí jídlo v ten pravý čas.

Další radou, kterou nám její trenér Gunnar Peterson, je:

Jezte clean food, které je neblíže své přirozené formě, to znamená, listovou zeleninu, ovoce, složité sacharidy a vhodný zdroj bílkovin. Na hovězím není nic špatného, pokud ho máte rádi, ale nejezte ho častěji než jednou týdně. A k tomu samozřejmě zásobujte tělo dostatkem vody.

Podle J. Lo je strava stejně důležitá jako cvičení, protože vhodným oblečením můžete zakrýt hodně, ale když natáčíte video, tak už toho moc neschováte. Takže znovu pozor porce.

Když se Jennifer snažila otěhotnět, měla problémy a doktor ji poradil, aby jedla více špenátu. Proto jedla špenátové omelety k snídani, špenátový salát k obědu a dušený špenát ke každé večeři.

Jennifer také doporučuje optimální čištění těla. Je to dieta založená na rýžovém proteinu, kde ho pijete každých pár hodin. Přesto se vyhýbá půstům, protože podle ní jsou příliš tvrdé. Ale tento očistný půst je něco, co odstraní to nahromaděné ve vašem těle. A s tím samozřejmě zhubnete pár kil. Jenn říká: „Držím tuto čistící kůru pět dní poté, co potřebuju pauzu od nezdravé stravy. Ale v žádném případě se nejedná o půst, protože pijete nápoje.“

Alternativy cvičení Jennifer Lopez 

Jennifer Lopez různě proměňuje aktivity, které ji udržují v kondici. Najdete ji jak venku, tak v tanečním studiu nebo také jak se věnuje triatlonům, TRX, Zumbě či boxování.

Hmotnost a výška Jennifer Lopez

C:\Users\Slavek\Desktop\V.I.P\Jennifer Lopez Workout & Diet How She Got Her Famous Backside\225x300xJennifer-Lopez-backside-225x300.jpg.pagespeed.ic._v-s6nvflZ.jpg

Váží 56 kg a měří 167,5 cm. Během prvního těhotenství, kdy čekala dvojčata, nabrala 25 kg, ale od porodu zase stejné množství zhubla během jednoho roku.

Zdroj: PopWorkouts

Přeložila: Jana M.