Dieta a cvičení Dakoty Johnsonové pro 50 odstínů šedi

 

Hvězda Padesáti odstínů šedi, Dakota Johnsonová, je zaslouženě obdivována za svou nepřekonatelnou krásu a perfektní postavu. Tato kráska se objeví ještě štíhlejší a více sexy v nadcházejícím filmu Padesát odstínů šedi. Svěřila se s některými tajemství její stravy a cvičení, díky kterým má zářivý obličej a bezchybnou figuru.

Dakota Johnson workout on the set of Fifty Shades of Grey

Výhody džusů

Dakota se během natáčení místo fast foodových a zpracovaných jídel oddává pití čerstvých a nutričně výživných džusů. Nepřehání to s čistícími džusy, ale spíše si dopřává nutričně bohaté džusy ze syrového a čerstvého ovoce, přičemž jejími oblíbenými jsou jablečné, citronové, zázrové, pomerančové či okurkové. Nejenže tyto ovocné šťávy zbaví její tělo toxinů, ale také ji dodají sílu na dlouhé hodiny.

Díky cvičení se cítí skvěle

Dakota Johnson running on the set of Fifty Shades of Grey

Krásná herečka, která vypadá mladší než je její postava ve filmu, začala vůbec poprvé v životě trénovat a není potřeba zmínit, že je úplně překvapena neuvěřitelnými výsledky cvičení. Nejenže má díky tomu zpevněnou a vytvarovanou postavu, ale také se o hodně zlepšilo její zdraví od té doby, co se začala věnovat sportu. Dakota prohlásila, že si předtím vůbec nemyslela, že cvičení může být tak zábavné. Otevřeně přiznává, že si přála vypadat podmanivě a sexy v polonahých scénách ve filmu a věděla, že jediným způsobem, který by se ji vyplatil, je cvičení. Sama se o tom přesvědčila a teď už chápe, proč lidé, kteří vypadají sexy, jsou tolik zapálení do pohybu.

Zdravé tipy pro fanoušky

Proč si přece jen nepřát vypadat senzačně a získat záviděníhodnou figuru jako celebrity? Všichni po tom toužíme, ale jen málokdo je schopný dosáhnout vysněné postavy. Důvodem může být to, že někteří žijí vystresované životy, jiní zase mají zdravotní problémy a seznam důvodů může být nekonečný. Ovšem jedno cvičení a to konkrétně jóga, vás může ohromit neuvěřitelnými výhodami. Jóga, na kterou potřebujete jenom podložku a trochu prostoru, právě může být řešením pro vaše problémy, ať už se týkají váhy či cvičení. Takže pokud zvolíte jógu, určitě vás nezklame. Během pár týdnů uvidíte její pozitivní přínos pro vaše tělo. Kromě toho, že je jednoduchá, také neničí vaše klouby. Podívejme se nyní na výhody, které prokazují výzkumy, díky kterým si jógu zamilujete.

Sestřesete stres

Hatha yoga je jednoduchá a přínosná jóga skládající se z asán, které vás zbaví stresu, úzkosti a dalších negativních emocí ve vaší mysli, díky čemuž vám zlepší náladu. Jednou z pozic je pohodlné sezení, kdy spojíte váš ukazováček s palcem. Kromě dýchací techniky je zde aktivována i akupresura, která má pozitivní účinky na vaše tělo.

V náročných situacích, když jste ve stresu a spaní je daleko, můžete provést pozici, ve které dáte nohy na stěnu. Tato pozice by měla uvolnit vaše tělo a mysl a zmírnit napětí ve vašich svalech.

Posílíte ruce a nohy

Pokud chcete posílit ruce a nohy, jóga je také řešením. Nicméně je potřeba, abyste dali přednost lekcím dynamičtější jógy před pozicemi zaměřenými na protahování. S jógou typu Vinyasa můžete vytvarovat svaly na nohou. Stejně tak v pozicích jako side plank a vrána, můžete vyrýsovat svaly na rukách.

Podpalíte kalorie

Pokud cvičíte kvůli tomu, abyste se zbavili předbytečných kalorií, s jógou můžete spálit 175 až 636 kalorií. Nicméně výslekdy se budou lišit podle druhy jógy, kterou si vyberete. Například hodina vinyasa jógy vás zbavit až 445 kalorií za den a hodina Bikram jógy spálí až 636 kalorií.

Zbystříte si paměť

Jen si vzpomeňte na chvíle, kdy jste rozhození a nejste schopni se soustředit na určitou věc ve vašem životě. Všechno v životě se vám zdá tak pomatené, že si ani nedokážete vybavit jména lidí a míst. Jóga vám poskytne lék, který vám pomůže se zbavit této těžké situace. Výzkumy dokazují, že lidé, kteří praktikují jógu mají lepší paměť a bystřejší mozek. Sami si to můžete jednoduše otestovat, cvičte Hatha jógu pravidelně tři dny v týdnu po dobu tří týdnů. Působivé výsledky vás budou šokovat.

Zbavíte se bolestivé menstruace

Mensturace, která přichází s řadou dalších problémů jako bolesti břicha, změny nálad, zhoršená pleť atd., může být také zmírněna jógou. Většinou se při menstruaci necítíte na cvičení, ale to neznamená, že byste nemuseli vynechat lehčí druhy jógy jako je Nidra jóga a další podobné meditační typy. Kromě toho, že zbavuje těžkého krvácení, křečí či menstruačních nepravidelností, tyto pozice také uvolňují stres a úzkost.

Zdroj: HealthyCeleb

Přeložila: Jana M.